Комуникација са муштеријама

„Добар дан, изволите“, је прво што нам продавац каже када уђемо у радњу, а ми смо своје комуникацијске вештине развијали у Школи социјалних вештина. Каква би то радионица била ако није интерактивна и не утиче на развој креативних способности, тако да смо овог пута у симулираном радном окружењу и кроз игру улога вежбавали комуникацијске вештине.
Када смо се упознали са активностима које ћемо имати током радног дана причали смо о нашим искуствима са продавцима. Како би то наш другар рекао :“Продавац мора да се смеје“, и ми смо се сложили са тим, јер је осмех најлепши поздрав који нам неко може упутити. Затим смо се поделили у парове, продавац и купац, и учили како да услужимо муштерију.
Осмех на лицу је био незаобилазан детаљ, као и срдачност у гласу, лепо смо се забавили и доста тога научили. Свако је имао прилику да се опроба у новим улогама, неко је био књиговезац који је примао поруџбеницу за дечје сликовнице, а неко муштерија која је куповала цвеће за себи драгу особу.

 

Спонзори

Будимо у контакту

Можете да нас контактирате на један од следећих начина:

Тел: (+381) 11 33 49 623
Факс: (+381) 11 33 49 623
Е-пошта: Ова адреса ел. поште је заштићена од спамботова. Омогућите JavaScript да бисте је видели.
Сајт: www.decjesrce.rs